تک نگاره ها

آنچه در ذهن می اید

تک نگاره ها

آنچه در ذهن می اید

قرار

سه سال پیش وقتی خودت طلبیدی و با یکسری دوستان خدمت رسیدیم ، قراری بود که هنوز هم همان قرار پابرجاست. از من اصرار واز تو یا خدای تو انکار. نمیدانم حکمتش در چیست که از عقل کوچک و کم من بر نمی آید اما هفته قبل که نجمه عزیز از روبروی بارگاهت به گوشی همراهم زنگ زد و گفت روبه حرم میگیرم وهر چه میخواهی بگو ... احساس کردم اینبار واسطه ام دوبرابر شده. هم تو و هم نجمه که دعایش را در بسیاری مواقع مستجاب دیدم و البته لطفش همیشه شامل حال من بوده. هنوز زود است که از تو گله کنم . یک هفته بیشتر نگذشته اما امیدوارم وامید دارم به تو وخدای تو

یا رضا قرار ما یادت نرود ... باشد ؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
نجمه جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.sadebegooyam.com

سلام
کسی قدم به حرم بی مدد نخواهد زد
بدون واسطه دم از احد نخواهد زد
گدای کوی رضا شو که این امام رئوف
به سینه احدی دست رد نخواهد زد

دعاهات مستجاب
عیدت مبارک
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد