تک نگاره ها

آنچه در ذهن می اید

تک نگاره ها

آنچه در ذهن می اید

نامه ای به اوباما

جناب رئیس جمهور اوباما، شما را درک می کنم.

می فهمم که چرا اینگونه در ایجاد رابطه با جمهوری اسلامی به جاده شتاب افتاده اید. می دانم مشاورانتان با آگاهی از زیر وبم جامعه ایران چه توصیه هایی به شما کرده اند. کارتان بعنوان کسی که به فکر منافع کشور خودش است کاملا درست است. این به نفع شما ودولت شماست که در سالروز سیزدهم ابان و اشغال سفارت شما رد تهران به رهبران _ ونه مردم _ ایران پیغام  بدهید که گذشته ها را به فراموشی بسپاریم و اینده ای نو را بسازیم.

میدانید چرا؟ چون از اینده ای که خیلی زود می توان برای ایران متصور شد هراس دارید. شما ومشاورانتان میدانید که جنبش سبز ایران که این روزها شناخته ترین جنبش ازادی خواهی ودموکراسی خواهی در جهان است بیگانه ستیز نیست. همچنان که به قدرتهای بزرگ دنیا پشت نمی کنند اما در آغوش آنان نیز خود را به تمامی نمی افکنند.

فردای روز پیروزی جنبش سبز وحاکمیت استقلال وآزادی وجهوری ایرانی واقعی ، روابط با تمام دنیا برقرار خواهد بود اما بر اساس منافع ملت نه منافع گروهی خاص از حاکمیت. واین همان عامل ترس شماست که اگر امروز رابطه ای ایجاد نشود وامتیازهای کلانی برای دولت خود به ارمغان نیاورید پس فردای پیروزی باید در موضعی برابر رودرروی نمایندگان سبز ایران بنشینید وآن روز دیگر خبری از امتیاز نخواهد بود.

این تمام هراس شماست که با دیدن تمام آنچه که در چند ماه اخیر در کشور ایران اتفاق افتاده تنها به ابراز تاسف اکتفا نموده اید.

جناب رئیس جمهور، اجازه بدهید من برایتان ابراز تاسف کنم. برای کسی که به ناحق جایزه صلح نوبل رابرده و حتی واکنشی در حد رئیس جمهور فرانسه در قبال نقض حقوق بشر در ایران از خود نشان نداده است. برای کسی که تنها زست یک حامی صلح را میگیرد . شما در مقابل چه کسانی ژست میگیرید؟ در مقابل ملتی که ده سال پیش از شما نماینده اش جایزه صلح نوبل را برد . جایزه را برد به خاطر کارهایی که کرده بود نه بخاطر حرفهایی که زده بود. شما فقط حرف می زنید. اما همین حرف زدنتان هم مشکل دار است.

آقای اوباما، انسانها گاهی خوب حرف می زنند و گاهی حرف خوب میزنند. در مورد ایران شما تاکنون تنها خوب حرف زده اید و نه حرف خوب ...

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ

درود بر تو و ذهن روشن بینت!

آناهیتا جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/


سلام حالا که آنلاینیم چرا کسب درآمد نکنیم؟
بدون حتی یک ریال سرمایه گذاری فقط از حضورتان در اینترنت کسب در آمد کنید حتی اگه وقتی براش نذاری هر ماه حداقل $20 می گیری من هم مثل تو فکر می کردم اما الان طور دیگه فکر می کنم پس برو تو وبلاگم بخون اگه درست نبود نظر بده تا جوابت بدم پس منتظر نظرت هستم فرصت ها آدمها رو خیلی آرام صدا می کنند پس این فرصت از دست ندی ببین تا مطمئن بشی فرصت یا نه

من شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ق.ظ

ناز نفست....
خوووووووب نوشتی برادر....
خوووووووب

سعید چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ق.ظ http://aakkss.blogsky.com

سلام نگار جان
خوبی سلامتی خوش میگذرونی
اسمت هم اسم دوست دختر منه
وبلاگ خوبی داری
به من هم سر بزن
اگه عکس خواستی به وبلاگ زیر بیا وهر عکسی که خواستی سفارش بده
http://aakkss.blogsky.com
اگه درباره موفقیت در زندگی میخواهی چیزی بدانی به وبلاگ زیر بیا
http://raheeshgh.blogsky.com/1388/01/21/post-4/
برای تبادل لینک هم آماده ام
در هر صورت منتظرتم
سعید

ما یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ http://khiabane48.blogspot.com

سلام و اینکه هستمت... و اینکه این بالایی چه باحاله ... با کامنتش حال کردم خیلی...فکر کن من باید بهت چی میگفتم... نگار جان...
آدرس جدیدالتاسیس را هم که گذاردم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد