تک نگاره ها

آنچه در ذهن می اید

تک نگاره ها

آنچه در ذهن می اید

کودکان

این روزها داروخانه شلوغ تر از هر زمان دیگری هست. موج آنفولانزای فصلی ونه خوکی سراسر کشور را فراگرفته . بیشتر آسیب دیدگان و افراد در معرض خطر کودکان هستند. در حالیکه بسیاری از کودکان دبستانی بیمار هستند و بید تا یک هفته استراحت کامل داشته باشند اما پدران ومادران به خاطر اینکه به قول خودشام از درس عقب نیفتند ، بچه ها را بعد از دو روز استراحت به مدرسه می فرستند.

گاهی فکر میکنم انقدر درس خواندن مهم شده که حتی در برابر جان یک کودک قرار میگیرد. هر چه میکنم نمیتوانم بفهمم.

شخصا چند سالی هست که به این نتیجه رسیده ام اگر روزی صاحب فرزندی شدم تمام تلاشم را میکنم که دانستن آنچه که باید بداند ، جدای ان چیی باشد که در مدرسه می خواند. مدرسه برای قبول شدن ومدرک گرفتن خوب است ونه بیشتر. برای آدم شدن، فهمیدن و موفق شدن در زندگی شخصی واجتماعی چیز های دیگری لازم استکه جدای از مدرسه باید یاد گرفت. خوش به حال کودک اینده من...

نظرات 2 + ارسال نظر
el30 پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ب.ظ http://el30.blogfa

ااااااااااااااااااااااا منم همیشه همین نظرم که مدرسه دانشگاه فقط مدرکه ...ولی نمیدونم به بچه آینده ام چی یادش بدم ...فهمیدی به منم بگووو ..بوس

ستایش جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ق.ظ

بعله دیگه...
شما هم کار مخملباف رو بکن...
هوم اجوکیشن بذار واسه فرزندت
چرا که نه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد