تک نگاره ها

آنچه در ذهن می اید

تک نگاره ها

آنچه در ذهن می اید

بادام...

در کتابهای روانشناسی آمده که کودکانی که تک فرزند هستند خودخواه ترند.

از طرف دیگر افراد خانواده های ثروتمندتر هم خودخواه ترند.

تک فرزند خانواده ثروتمند چه می شود دیگر؟؟؟





وقتی پولی نداری یا کم داری خیلی از اینکه قسمتی از دارایی هایت را با دیگری قسمت کنی ناراحت ونگران نمی شوی. شاید خوشحالت هم بکند. اما وقتی پولداری ٬ نیازی نمی بینی که قسمتی  از آن را در اختیار شخص یا اشخاص دیگری بگذاری تا آنها نیز کمی وضعشان بهبود پیدا کند. اگر هم کمکی کنی همیشه پیش خودت ناراحتی که چرا این مبلغ هم مال من نباشد...


ما آبروی فقر وقناعت نمی بریم .....................  با پادشه بگو که روزی مقرر است

این تک بیت را بسیاری از آنها که مرا می شناسند وبا من در ارتباطند از من شنیده اند. تمام فلسفه زندگی مادی من در همین تک بیت خلاصه می شود و البته بیتی که در ادامه می آید هم تمام فلسفه من در زندگی روحی ومعنوی من است... 

مرا کیفیت چشم تو کافیست.......................  ریاضت کش به بادامی بسازد




پیدا کنید رابطه صدر وذیل مطلب را در روزهایی سرشار از خستگی ٬ تکرار وتنهایی...

نظرات 2 + ارسال نظر
ستایش چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ

:)
بچه پولدار تک فرزند کی بوده حالا که شما رو به نوشتن این مطلب سوق داده؟ موجودات غریبی هستند این پولدارهای تازه به دوران رسیده به خصوص!
رابطه می خواهد مگر؟ :)

لنا یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ق.ظ http://1lahzeh.blogsky.com

با نظرتون در متن پایینی کاملا موافقم چون خودم دارم با یه دستشون زندگی میکنم و خیلی هم البته سخته چون فامیل شوهرم هستند و دست بر قضا کسی رو هم جز خودشون اگر پایین تر از خودشون باشه ادم حساب نمیکنند ومن اصلا دلیل همچین اخلاقی رو درک نمیکنم هر چند که دنیای من هم با اونها فاصله ای نداشته و نداره البته منظورم از نظر مادیه / راستی خوشحال میشم اگه به وبلاگم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد