تک نگاره ها

آنچه در ذهن می اید

تک نگاره ها

آنچه در ذهن می اید

عشق آمد و اتش به همه عالم زد

بیست وپنج خرداد سال گذشته با وضع خراب اینترنت از صبح دنبال این بودم که بدانم آیا راهپیمایی که اعلام شده بود برگزار می شود یا نه؟ آیا موسوی وکروبی وخاتمی حضور خواهند داشت یا خیر؟ تا ظهر خبری نبود. ظهر اما خبری رسید که میرحسین گفته است راهپیمایی به دلیل عدم صدور مجوز لغو شده است .

عصر در محل کار بودم ( در شهرستان ) که دوستانی از تهران تماس گرفتند و خبر از سیل عظیم جمعیت دادند که بعد ها تصاویرش را دیدیم که چه با عظمت ومیلیونی بود.

بیانیه امروز موسوی وکروبی هر چند می تواند اشتباهی استراتژیک خوانده شود اما در مقابل میتوان اینطور هم برداشت نمود که آنها تصمیم را بر عهده خود مردم گذاشته اند. آری شاید بهتر بود که حداقل سکوت میکردند اما یک سوال. آیا اگر سکوت میکردند چنین شور و بحث وگفتمانی در میگرفت که کمتر از دو روز مانده به سالگرد انتخابات بحث ها از چهارچوب اینترنت بیرون بیاید ودر خانه ها وکوچه ها جای خود را باز کند؟ این حجم بحث ها را دیروز و روزهای قبل هم سراغ داشتید؟

با دیدی مثبت به این بیانیه بنگریم که شوری تازه در جنبش دمیده است... تازه اول عاشقی است...

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

ستایش جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

با توجه به صادر نشدن مجوز که خب از روز روشن تر بود که اینقدر جرات و شجاعت ندارد که یک سال سبز رو کلا انکار کنن و بعد ییهو بهشون اجازه راهپیمایی بدن فکر می کنم کار رهبران جنبش درست بوده. مردم تو مرحله ای هستند که باید نشون بدن هر کدوم دارای درک موقعیت شدن و می دونن الان باید چه کنن که حضورشون رو نشون بدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد