تک نگاره ها

آنچه در ذهن می اید

تک نگاره ها

آنچه در ذهن می اید

من احمقم؟؟؟

خیلی از مواقع بدون اینکه بدانیم با توهماتمان زندگی میکنیم. با انتظارات شاید نا به جایی که از همدیگر داریم. تصورات گاه اشتباهی که از طرفهای مقابلمان داریم. انتظاراتی که احساس میکنیم باید داشته باشیم اما در اصل اشتباه است ونباید داشته باشیم.بعد وقتی با واقعیت مواجه میشویم دو بامبی میخورد توی سرمان . واقعیت را نمیژذیریم یا نمیخواهیم که بپذیریم.واکنشهای احساسی نشان میدهیم و تصمیمات نا به جا میگیریم.

اینکه هر شخصی با اطرافیانش چگونه برخورد کند به خود همان شخص بستگی دارد و مربوط است نه اطرافیان. انتظار چیز بیشتر احمقانه است تنها ... البته بعضی ها مثل من خیلی از مواقع احمق هم میشوند...

نظرات 5 + ارسال نظر
ستایش شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

ابراز همدردی، من نیز یک احمقم! خیلی بیشتر از اون چیزی که تو به خودت نسبت میدی

فروغ یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ق.ظ http://foroughs.blogspot.com

سلام حبیب
من همیشه نوشته هاتو می خونم اما فرصت کمتر یا حوصله کمتری دارم برای نظر گذاشتن. از ۱۰ جولای به این طرف ِقبل از این که نیکی تعطیل بشه از ایران مسافر داشتم بعد اونا رفتن و من خودم ده روزی رفتم مسافرت. این روزها هم نیکی تعطیله و مدام با او سرگرمم. دلیلش همین بود.
و اماراحع به متنت. احمق چیه به خودت می گی؟ هیچ وقت از این چیزها به خودت نسبت نده. مبهم نوشتی. ما باید از دیگران انتظار داشته باشیم اما درقبال کار یا محبتی که بهشون داشتیم اگر موثر واقع نشده این نشان بر حماقت ما نیست. هرگز این فکر رو نکن. انتظارت رو عوض کن و هرگز خودت و دیگران را قضاوت نکن. همان باش که هستی. با محبت یا بی محبت. آن گونه باش که می توانی نه بیشتر.
روز خوبی داشته باشی عزیز.

آزاد یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ق.ظ http://blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، بلاخره بعد از 7 سال جنگ عراق پایان یافت - آمریکا قصد دارد پیروز خود را در عراق جشن بگیرد ، آیا شما قبول دارید که آمریکا برنده این نبرد بوده ؟ و یا شما هم هنوز باور دارید که سلاح های کشتار جمعی در عراق دلیل اصلی حمله آمریکا به عراق بود ؟ اگر فرصت داشتید خوشحال می شوم مطلب بنده را در این مورد بخوانید . موفق و پیروز باشید

http://hofop.blogsky.com/ دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ق.ظ

من هم احمقم!

مطرب پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

فکر نمی کنید آدمهایی احمقتر از شما هم هستند؟!

شما خودتان به خودتان این نسبت را میدهید در صورتی که شاید اینطور نباشد.

:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد