تک نگاره ها

آنچه در ذهن می اید

تک نگاره ها

آنچه در ذهن می اید

آسمان بار امانت نتوانست کشید...

سعی میکنم در دوستی خیلی سخت گیر نباشم. از خیلی از برخوردهای جزیی که پیش می اید بگذرم... اما . سبک شمردن خودم وبی محلی را نمی توانم تحمل کنم... سعی کردم. حداکثر تلاش خودم را طی این چند مدت اخیر به کاربستم که رابطه رو به پیشرفت باشد. از پسرفت در دوستی (حالا با هر دوستی که باشد. واقعی یا مجازی، پسر یا دختر) خوشم نمی اید... حالا اما وقتی اینگونه برخورد میکنی... من هم نشان می دهم که بعله... ما هم بلد بودیم... پس باش تا صبح دولتت بدمد... 

"آسمان بار امانت نتوانست کشید... "

پ.ن: لطفا کسی سوالی در این باره نپرسد که جوابش را نمی دهم... .

نظرات 1 + ارسال نظر
ستایش یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

اوه اوه ...
چه متن ترسناکی بود
خدا به فریاد طرف حساب ژست برسد. سوالی ندارم :-س
رحم کن کلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد